Google
 

Wednesday, July 25, 2007

Latihan & Peperiksaan UBS Accounting

LATIHAN & PEPERIKSAAN UBS ACCOUNTING

Kami ada anjurkan bengkel latihan kemahiran dan peperiksaan UBS Accounting untuk pelajar, graduan dan staf akaun. Butiran bengkel seperti berikut:
Jangkamasa : 16 jam (bengkel)
Jangkamasa : Peperiksaan (2 1/2 jam) pada akhir bengkel
Peserta boleh memilih untuk menduduki peperiksaan ataupun tidak. Pemeriksaan jawapan dan pengeluaran keputusan/sijil akan dibuat oleh pihak UBS selewat-lewatnya 3 bulan dari tarikh duduki peperiksaan.
Jika berminat, sila email admin@geeaccounting.com atau SMS (Nazif : 019-917 3234) butiran berikut. Kami akan email atau fakskan borang dan maklumat lanjut.
Nama :
No. Tel Bimbit:
No. Faksimili:
Email (jika ada):

1 comment:

kamisah binti ismail said...

saya merupakan graduan dari UMT. saya sangat - sangat berminat nak menjalankan bisnes menggunakan UBS sistem. saya nak menyediakan akaun client guna UBS sistem ni, tapi saya macammana nak mulakannya..jadi saya nak minta bantuan dan bimbingan dari pihan Encik...saya juga nak menempah buku yang bertajuk "kerjaya dalam bidang perakaunan"