Google
 

Wednesday, October 24, 2007

Jari Telunjuk !

Terlebih dulu, saya mohon kebenaran kepada pemilik asal imej ini untuk menggunakan imej beliau di sini. Antara teks yang diterima bersama imej yang ingin saya kongsi di sini:
...bila saja aku berada dalam tasyahud akhir. Sekali lagi aku mengucapkan kalimah " Ashhadu allaa ilaa ha illallah (Aku bersaksi bahawa Tiada Tuhan Yang disembah melainkan Allah) sambil jari telunjukku diangkat menandakan aku mengakui keEsaan Allah s.w.t..
Allah Maha Besar! Allah Maha Besar! Betapa kerdilnya kita kerana sepanjang kehidupan ini, masih banyak kebesaran Tuhan yang kita gagal lihat walaupun dekat. Allah s.w.t suruh kita kaji dan perhati serta kagumi, namun kita sering sibuk dengan perkara lain yang...

1 comment:

adi said...

assalamualaikum tuan..

amber berkenang benor dengan gambar tu..

mohon untuk amik gambar tersebut untuk dipaparkan dalam blog amber jugok..


terima kasih