Google
 

Sunday, May 13, 2007

Selamat Hari Ibu....

Selamat Hari Ibu... (http://www.negarakumalaysia.blogspot.com)
Aduhhhh….Hari Ibu datang lagi dan sekali lagi saya tak tahu nak buat ayat sesuai untuk rangkumkan perasaan saya terhadap ibu! Saya tak nak celoteh pasal kepentingan dan jasa ibu kepada kita. Semua orang tahu itu walaupun ada juga yang seakan dah lupa… Apa yang saya nak katakan di sini ialah saya mungkin tak setabah ibu jika ditakdirkan saya melalui apa yang sedang dilaluinya sekarang – kehidupan pada umur menjangkau 70an, dengan pasangan suka duka telah tiada di sisi, mata dah kabur, pernafasan mudah tersekat-tersekat dan malam asyik terjaga. Kehebatan cabaran KESUNYIAN dan KETAKUTAN beliau mengalahkan apa jua alasan yang saya ada untuk tidak datang menziarahi beliau sekerap mungkin. Semoga che dan mok, dua insan berstatus ibu yang penting kepada saya, akan dirahmati Allah S.W.T sentiasa. Semoga Allah S.W.T terus memberikan kekuatan dan peluang kepada saya sekeluarga untuk terus berbakti……Selamat Hari Ibu!

No comments: